سوالات متداول
سوالات متداول
چگونه ثبت نام کنیم؟
اگر به عنوان کاربر مهمان وارد اپلیکشن یا سایت میزا شده اید،برای ثبت نام وارد قسمت پروفایل شوید،گزینه عضو هستم را انتخاب کنید،در این مرحله ی صفحه برای شما باز می شود،اگر قبلا ثبت نام کرده اید شماره موبایل و رمز عبور را وارد کنید و اگر رمزتان را فراموش کرده اید فراموشی رمز عبور را بزنید تا کد رمز جدید برایتان پیامک شود. و اگر عضو سایت یا اپلیکشن میزا نیستید در گوشه صفحه سمت چپ وارد قسمت عضویت/ثبت نام شوید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.
از کجا کد تخفیف دریافت کنم؟
تخفیفات با توجه به مناسبت های خاص در اختیار مشتریان قرار می گیرد،که به صورت نوتیفکشن در اپلیکشن ارسال می شود و یا در صفحه اصلی قسمت پایین صفحه اطلاع رسانی می شود.و در قسمت سایت نیز به صورت بنر نمایش داده می شود. برای اطلاع از فروشگاه هایی که تخفیف گذاشته اند،به قسمت فروشگاه های تخفیف دار رفته و در این قسمت وارد هر فروشگاه که شوید،کد تخفیف یا تخفیفات مربوط به آن فروشگاه را می توانید مشاهده کنید.
کد تخفیف را کجا اعمال کنم؟
بعد از ثبت سفارش و تکمیل سبد خرید،کد خود را در قسمت کوپن تخفیف وارد کرده و گزینه اعمال را بزنید و اگر کوپن معتبر باشد روی فاکتور شما اعمال خواهد شد.
چرا کد تخفیف اعمال نشد؟
در صورت اعمال کد تخفیف با توجه به پیغام نمایش داده شده توسط سیستم مشکلاتی از قبیل انقضا کد تخفیف،اشتباه وارد کردن کد،غیرقابل استفاده بودن کد برای این فروشگاه یا سفارش به شما گزارش می شود.
چرا کد تخفیف کمتر از مبلغ اعلام شده از سفارشم کسر کرد؟
کدهای تخیف،درصد اعلام شده را تا سقف خریدی که در توضیحات کد درج شده،از سفارش شما کسر می کنند. برای مثال کد تخفیف 30 درصدی تا سقف خرید 100 هزار تومان،در صورتی که سبد خرید شما 100 هزار تومان یا بیشتر از این مبلغ باشد نهایتا 30 هزار تومان از فاکتور شما کسر می شود.
سفارش خود را چگونه پیگیری کنم؟
جهت پیگیری سفارش در پایین صفحه اصلی اپلیکشن رو گزینه همه تراکنش ها کلیک کرده تا همه سفارشات شما نمایش داده شود،سپس روی سفارش مورد نظر کلیک کرده و گزینه پیگیری سفارش را انتخاب کنبد تا وضعیت سفارش شما نمایش داده شود. در همین قسمت شما می توانید در مورد سفارشتان نظر و امتیاز دهید.